Natural Quercetine | Klantenservice

Klantenservice

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL Servicepunt?
Jazeker. Geef bij het afronden van de bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL Servicepunt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Hoe werkt de gratis bezorging?
Als je vandaag vóór 22:59 uur bestelt, wordt je pakketje morgen gratis thuisbezorgd.

Hoe kan ik producten bestellen?
Je kan bij ons een bestelling plaatsen via:

1. De website www.naturalquercetine.nl door bij de productpagina op de oranje knop In Winkelwagen te klikken.

2. Ons e-mailadres: [email protected]

Klachten?


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat is de levertijd?
Uw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice en zal doorgaans direct worden verzonden en binnen 24 uur worden aangeboden op het door u gekozen verzendadres.

Elke verzending wordt geleverd met een track and trace code. De track and trace code versturen wij naar je opgegeven e-mailadres waarmee je de verzending tot aan levering kan volgen.

Contactgegevens
Natural Quercetine
Postbus 1
2040 AA Zandvoort
www.naturalquercetine.nl
[email protected]
085-3031198